Voorpret met de voorbereidingen - Reisverslag uit Rijsenhout, Nederland van Renske Oussoren - WaarBenJij.nu Voorpret met de voorbereidingen - Reisverslag uit Rijsenhout, Nederland van Renske Oussoren - WaarBenJij.nu

Voorpret met de voorbereidingen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Renske

27 Juli 2007 | Nederland, Rijsenhout

Hallo allemaal,
Het is dan bijna zover. De voorbereidingen zijn al in volle gang (wat een hoop moet je regelen zeg) en ik ben me druk aan het inlezen in het onderwerp.

Ik ga dus naar Bolivia. Onderzoek doen midden in het oerwoud naar de gevolgen van bosbranden. We mogen zelfs een stuk bos gaan afbranden om te zien wat er dan precies gebeurt. Ik zal dit samen doen met Saskia ook een studente uit wageningen.

Als we onze metingen in het bos aan het doen zijn slapen we in een tentje naast een soort blokhut met aardig primitieve omstandigheden, ik kan niet wachten! Als we niet aan het meten zijn zitten we in Santa Cruz in een hotelletje te genieten van het Boliviaanse leven.

Wat we allemaal precies gaan meemaken? ik weet het niet, maar ik zal proberen er zo af en toe verslag van te doen via deze website.
In de dagen dat we in het bos zitten hebben we (uiteraard) ook geen internet, dus jullie zullen niet elke dag wat van me ontvangen.
Als je ergens aan de zijkant van deze pagina je email-adres invult zul je automatisch een mail krijgen als ik wat nieuws op de site heb gezet. (voor de mensen die niet zo bekend zijn hiermee)

Ik wens jullie veel plezier met lezen.
Ik moet nu verder werken aan mijn proposal die ik 4 september moet presenteren, en ik moet nog even veel werken de aankomende paar weken om alles te kunnen betalen :D
tot snel,
liefs Renske

• 27 Juli 2007 - 21:27

Michael:

Jeeeeehhhh ik heb me aangemeld op jouw website!!!

• 28 Juli 2007 - 09:05

Myriam:

Hoi! Succes nog de komende weken met de voorbereidingen, en alvast heel veel plezier daar! :)

• 31 Juli 2007 - 09:34

Janneke:

hey grote zus

ik zal je in de gaten houden nu ik weet van deze site, little sister is watching you! ;)

groetjes kl zusje

• 01 Augustus 2007 - 14:22

Wijnand:

heel leuk

• 01 Augustus 2007 - 15:17

Bren:

en proposal al bijna af? ;) veel suc6 daarmee en ik zal je volgen!
    xbren

• 03 Augustus 2007 - 05:43

Nita:

Ha Renske,
    Het is bijna niet te geloven maar ook ik heb uiteindelijk deze website gevonden.
    En wat lees ik je gaat een stukje bos in de brand steken. Het moet niet erger worden.Er schuilt in de hele familie een pyromaan. Je bent van twee kanten besmet.
    Nou ja waar veel rook is zijn weinig malariamuggen zullen we maar denken..toch?
    Veel succes met de voorbereiding.
    Vergeet je paspoort niet te verlengen.
    Neem je ook een tentje mee? Of staat die er al?
    Tot zaterdag mama

• 07 Augustus 2007 - 18:42

Jan Peijn:

Hey Renske!

Veel plezier daar in Bolivia! Verbrand je vingers niet en ga aan de rand van t bos staan waar de wind vandaan komt, dan komt alles goed! Laat die verhalen maar komen, ik heb me al aangemeld!

Groeten vegetatieknip-specialist Jan

• 09 Augustus 2007 - 07:47

Ditty:

Hoi Renske
    Ik wens je en heel goed reis naar Bolivia
    en wil graag op de hoogte houden ook als mij kleine meisje er is. Sterkte.
    Groetjes Tante Ditty

• 11 Augustus 2007 - 15:47

O En O:

Wij zijn erg trots op je en gaan je graag volgen maar weten niet , als we op g. earth zoeken waar je tentje staat. Vermeld je dat nog even?

• 13 Augustus 2007 - 15:17

Klaas De Boer:

Zelfs ik ben nieuwsgierig waar & wat het lievelingsnichtje van mijn meisje uitspookt.
    Zal je wel heel voorzichtig zijn.
    Hartelijke groet;
    Klaas.

• 14 Augustus 2007 - 15:53

Nienke:

Hé zus!

Nou, ik ben terug van vakantie hoor! Leuke site, ik ben erug benieuwd naar wat je allemaal gaat beleven, maar ik zie je nog wel voor dat je weg gaat, toch?? kus

• 21 Augustus 2007 - 18:21

Ingrid:

Ha Renske,

Vanaf deze plaats nog maar eens onwijs veel plezier! Doe je best en ga ervoor he ;) Ik zal me aanmelden bij de e-mailservice dus dan blijf ik zeker op de hoogte van wat je doet.

Liefs van je nichtje

• 22 Augustus 2007 - 07:29

Renske:

Hi wereldburger,
    NOu ik heb me ook aangemeld hoor! Ben heel benieuwd naar je berichtjes strax.
    Succes met de laatste loodjes voor je proposal en het werken.
    xx

• 23 Augustus 2007 - 18:47

Koen:

ik heb me ook aangemeld voor de mailbriefing. Ik moet ook maar zo'n pagina aanmaken als ik naar het buitenland ga. Je bent immers mijn grote zus en een goed voorbeeld. (Of is het juist een slecht voorbeeld door je kleine broertje uit Nederland te lokken?:)

• 28 Augustus 2007 - 10:37

Simone:

Hey lief vriendinnetje,
    Ik wens even heel veel succes met alles wat je moet doen om te kunnen vertrekken. Ik zal je wel missen hoor, wonen we eindelijk weer bij elkaar in de buurt...!
    Ik hou een plekkie vrij op de sportschool voor als je terugkomt, kunnen we bijkletsen op de loopband :)
    We zullen goed voor Michael zorgen hoor, als je weg bent :p.
    HEEL VEEL PLEZIER!
    Kus