eindelijk weer foto's - Reisverslag uit Santa Cruz, Bolivia van Renske Oussoren - WaarBenJij.nu eindelijk weer foto's - Reisverslag uit Santa Cruz, Bolivia van Renske Oussoren - WaarBenJij.nu

eindelijk weer foto's

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Renske

16 Oktober 2007 | Bolivia, Santa Cruz

hee schatjes van me,

hierbij even krijg veel te horen dat Santa Cruz in het nieuws is, maar hier merk ik daar zelf niet zo veel van. Blijf uiteraard op mijn hoede.

Thuisgekomen bij onze Boliviaanse "familie" zijn de honden naar de kapper geweest compleet met strikjes en rose gelakte nageltjes... is hier heel normaal!! ach lelijk waren ze toch al... (voor het geval dat jullie je afvragen wat de laatste twee foto's voorstellen)

hier dus de link naar mijn foto's;
http://renskefotosbolivia.mijnalbums.nl/

  • 16 Oktober 2007 - 14:48

    Bren:

    Joepie heb de eerste reactie! En dat dankzij een practicum op de compu die het niet deed :D :D Rens wat ben je ontzettend stoer daar in de bush!! Echt super gaaf! Krijg hier het gevoel dat er allemaal beestjes lopen als ik je verhaal zo lees! En wat een dikke tor! (nee ik bedoelde niet die twee roze/witte bollen op pootjes ;)) Wat een belevingen daar en wat een foto's, ben helemaal onder de indruk :) Geniet er nog van daar! En tot gauw!
    xbren

  • 16 Oktober 2007 - 17:48

    Simone:

    Hey Rensie!
    Ik heb net je foto's gezien! Prachtig! (Maar wat ben ík blij dat ik niet met je mee ben. Jij zal er ook blij mee zijn want ik zou de hele dag lopen gillen.) Was die tor echt zo groot? Echt megamega. Niet gevaarlijk? En die spin, is dat een vogelspin...? Ik vind ze op televisie al om te griezelen, dus laat staan dat ik er bij in de buurt zou moeten slapen! Ik zou geen oog dicht doen. En dan die 'worm' (net een slang) en die bijtjes (ik krijg al jeuk als ik er naar kijk). Ik ben duidelijk niet gemaakt voor dit soort avonturen. Echt Rens, je bent een held in mijn ogen. Ongeloveloos. Geniet er nog maar even flink van! Mis je. Zal je mannetje weer eens even uitnodigen om voor hem te koken, want van 'elke week' is tot nu toe weinig terecht gekomen.
    Dikke kus, Simone

  • 17 Oktober 2007 - 08:49

    Ryanne:

    He rens,

    Wat een leuke foto's! Griezelig hoor al die beestjes, maar dat heb jij nooit een probleem gevonden. Weet je nog die reusachtige huisspin bij mij thuis met Jes?

    Ik zie trouwens maar 1 foto waarop Don Juan niet met een prop cocabladeren in zn mond staat.;-)Deze zou ik zeker koesteren, hihi.

    Hartelijke groetjes, Ryanne

  • 17 Oktober 2007 - 12:49

    Schoon Ma En Pa:

    Ik krijg werkelijk de kriebels als ik je zo in luxe zie wonen meis maar als je het niet erg vind ik ruil niet vinden dat je je een ijzersterke ruggegraat hebt om zo een paar weken te vertoeven leuke foto s petje af daar voor jullie ik denk dat ik jamaica leuker vind hoewel dat van jullie daar wel een stuk spannender is kijk goed uit . Begrijp dat je het wel naar je zin hebt maar zal wel weer blij zijn als je veilig met je vriendje hier weer even bij me op de koffie zit hihi nou mop dikke kus van ons jol en frans en sampie

  • 18 Oktober 2007 - 06:31

    Renske:

    GAAF!!! Man wat een geweldige foto's!
    Je staat er zelf trouwens ook heel vaak heel leuk op! Jakkes die spin is echt eng! Ik ben nu al benieuwd naar de volgende serie :)

  • 24 Oktober 2007 - 19:56

    Hans En Stella:

    hallo renske,
    hopelijk gaat alles goed met je. het is erg leuk om te lezen wat je allemaal doet daar en vooral hoe het daar toegaat in bolivia.
    je ouders zullen nu ondertussen wel zijn aangekomen. afgelopen zondag vierde oma haar verjaardag en alle broers en zus waren er tegelijk. we konden dus even lekker bijpraten en natuurlijk ging het ook over de reis naar bolivia.
    ik weet niet waneer je dit leest, maar we willen je alvast of alsnog feliciteren met je verjaardag. het zal wel vreemd zijn om jarig te zijn zonder wind en regen, maar het wordt vast gezellig.
    we wensen je nog een hele leuke tijd daar en we lezen je!
    groeten,hans en stella

  • 24 Oktober 2007 - 21:25

    Patricia:

    Hey Rens,

    Ik weet niet wat het tijdsverschil is daar maar het is hier bijna 12u dus ik wil je alvast feliciteren met je verjaardag!!! Joepie, hoera . . . . :). Als ik die verhalen van jou zo lees wil ik ook wel weg! Gelukkig mag ik dat ook definitief want ik mag naar CANADA! Jeeh, ik ga in mei heen. Niet zo stoer als jou stageplek maar ach . . . ik wil er graag heen ;). Nou lieve Rens, hele fijne verjaardag en dikke knuffel van mij!

    Patricia (alias truus want ik zag dat nog een patricia berichtjes achter laat)

  • 25 Oktober 2007 - 08:03

    Brenda:

    Hey lieve Rens, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Vanaf hier een digitale knuffel ;) Hoop dat je een leuke dag hebt!
    xbren

  • 25 Oktober 2007 - 08:23

    Gerco:

    Hoi Renske

    Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag namens de marsjes uit Avenhorn. Wat een mooie reis maak je trouwens, als ik je reis verslag lees dan word ik zelfs een beetje jaloers en denk zoiets had ik zelf ook wel willen doen. Maar ja dagdromen doet iedereen weleens he.
    Nu rest mij alleen jou nog veel plezier en een fijne tijd daar in Bolivia toe te wensen.

    Groetjes G & T and Kids

  • 25 Oktober 2007 - 13:51

    Schoonouders En Zus:

    VAN HARTE GEFELICITEERD NOG VELE JARENkun je samen met die gekke honden vieren die hebben hun strikje al om hihi
    Hele fijn dag xxx van ons

  • 25 Oktober 2007 - 15:04

    O En O:

    Lieve Renske, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Ik hoop dat je toch een prettige dag hebt, helemaal aan de andere kant van de wereld en ver van je vrienden. Ik hoop dat je vader en moeder geen vertraging hebben en nog op tijd aankomen.Nu zijn we bij Daniel dus het gebakje krijgen we wel,maar die van jou houden we nog te goed. Oma
    Wat moet opa hier nog aan toe voegen.Natuurlijk ook van harte gefeliciteerd. Ik zal erg blij zijn als je weer veilig in Holland terug ben en ook je vader en moeder. Misschien komt het door het ouder zijn, dat ik eerder geëmotioneerd.
    Opa

  • 25 Oktober 2007 - 16:49

    Simone:

    Hey Rensie!
    Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooi feestje!
    Dikke kus, Simone

  • 25 Oktober 2007 - 18:53

    Janneke En Bert:

    hey rens,

    als eerst heel erg gefeliciteerd met je verjaardag!! je krijgt van Bert en mij een lekkere digitale zoen en van Boef een digitaal likje (moet nu wel mn scherm even schoon maken :P)
    Heb net je foto's gezien, leuk!! vette dieren daar!
    ben benieuwd hoe het daar zal gaan met pap en mam!
    laat het ons weten :)

    dikke zoenen
    Bert & Janneke
    (& Boef)

    ps ook vlokje wil nog wat zeggen: "miauw"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Santa Cruz

Renske

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 124236

Voorgaande reizen:

14 December 2016 - 04 Juni 2017

Renske's tussendoortje

08 Mei 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: