Tijd voor een nieuw (kort) avontuur - Reisverslag uit Rijsenhout, Nederland van Renske Oussoren - WaarBenJij.nu Tijd voor een nieuw (kort) avontuur - Reisverslag uit Rijsenhout, Nederland van Renske Oussoren - WaarBenJij.nu

Tijd voor een nieuw (kort) avontuur

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Renske

26 April 2008 | Nederland, Rijsenhout

Hallo lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Ja jullie lezen het goed, er komt weer een klein avontuurtje aan voor mij. En ik moet toegeven dat een aantal van jullie er al van gehoord hebben en dus weten wat er aankomt. Maar anderen dus niet, spannend he! Nouja laat ik het maar gaan vertellen dan zodat iedereen weer op de hoogte is;
Ik ga namelijk over 11 nachtjes (al) een tijdje naar het Kruger Park in Afrika. Zuid Afrika wel te verstaan. Ik vertrek donderdag 7 mei om 20.50 uur en ben maandag 2 juni om 10.20 uur weer terug. Als alles meezit natuurlijk.
Ik ga daar meehelpen met prescribed fires. Met andere woorden we gaan het daar een beetje park afbranden. Wat me eerder niet gelukt is om te doen in Bolivia (namelijk het vuurexperiment waar geen geld meer was) ga ik dus nu wel in Afrika doen. We gaan daar branden van 9 tot en met 23 mei en ondertussen ga ik ook meedoen met een training camp dat gegeven wordt aan een groepje lokale mensen.
En als klap op de vuurpijl ga ik ook nog meewerken/doen aan een cursus aerial fire fighting training camp met andere woorden dus een cursus vuurbestrijding vanuit de lucht. Ik heb er nu al heel veel zin in!

Ik heb geen idee of ik daar de toegang tot internet heb en iedereen dus op de hoogte kan houden, maar dat zien we daar dan wel weer. Als dit niet het geval is krijgen jullie als ik terug ben een uitgebreid verslag. Hopelijk met mooie foto’s en wilde avonturen natuurlijk.

Voor iedereen die nog meer wil weten (al weet ik zelf nog niet zoveel meer) ben ik uiteraard te bereiken via alle bekende wegen. Die staan ook open voor tips van mensen die mij er wat over willen vertellen natuurlijk.

Tot snel,
Dikke kus van mij

  • 26 April 2008 - 20:28

    Marja Schmit:

    Lieve Rupseflupseflepsje,

    Wat lees ik nou. Wat een avontuur ga je weer tegemoet. Je hebt de smaak te pakken. Ik wens je uiteraard weer heel veel plezier en vooral pas goed op jezelf.
    Heel veel liefs,
    xxx
    Marja

  • 27 April 2008 - 01:00

    Jeroen:

    Heey,

    Nieuw avontuur, leuk!!!
    Leuk dat je nu wel meer met het vuur kan doen. Ik heb de resultaten van brand daar gezien, extreem... Het Krugerpark kan ik zeker aanbevelen! Het is daar schitterend, en met een beetje geluk zie je veel moois! Maar dat gaat vast wel goed komen. Ik wens je veel plezier in ZA, en geniet van de warthog en impala op de braai! (ook al houd je niet van vlees, moet je toch eens proberen;)).

    Kus Jeroen

  • 27 April 2008 - 14:36

    Bren:

    Joepie rens, echt super vet! Wel veel foto's maken van alle beestjes daar he'?!! Geniet er lekker van!
    xbren

  • 28 April 2008 - 05:44

    Harry:

    Goede keuze meis,

    Harry

  • 28 April 2008 - 17:49

    Ryanne:

    Hey Meis!

    Gaaf joh! Maar waarom ga je fikkie stoken? Moet er nieuwe vegetatie komen?
    Have a lot of fun!!

    X Ryanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijsenhout

Renske

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 124151

Voorgaande reizen:

14 December 2016 - 04 Juni 2017

Renske's tussendoortje

08 Mei 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: