Weer thuis - Reisverslag uit Rijsenhout, Nederland van Renske Oussoren - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Rijsenhout, Nederland van Renske Oussoren - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Renske

02 Juni 2008 | Nederland, Rijsenhout

Ik ben weer lekker thuis in mijn eigen huisje. Fijn om weer alle spulletjes om je heen te hebben.

De barbecue was erg gezellig trouwens zaterdag. Het was een goede afsluiting van mijn avontuur dacht ik zo. Maar de volgende ochtend plakte ik er toch nog een klein avontuurtje aan vast doordat ik meekon in het ultravliegtuig (zo’n vliegtuigje dat helemaal open is, je zit als het ware in een stoeltje met alleen twee voetsteunen verder niets) van Don (man van Colleen). En dat was ook heel erg leuk om eens een keer mee te maken. Toch wel spannend om zo langs je benen naar beneden te kunnen kijken zo de diepte in. Gelukkig had ik een extra pak aan, anders had het wel koud geweest. Ik heb daar hoog in de lucht ook besloten dat ik helemaal niet bang ben van hoogtes. Het is de angst om te vallen :)
Die middag om 4 uur de bus naar Johannesburg en om half twaalf vertrok het vliegtuig. Een KLM vliegtuig, wat geven die je weinig ruimte zeg. Minste van alle vliegtuigmaatschappijen waar ik tot nu toe mee te maken heb gehad.
In Nederland moest ik zowaar wachten op mijn ouders en mike die verwacht hadden dat ik er langer over zou doen, maar na dat wachten even gezellig kopje koffie met zn allen gedronken.
Thuis aangekomen kom ik erachter dat mijn schoonmoeder het slachtveld van douche en badproducten en alles wat daar mee te maken had in onze douchekast heeft opgeruimd en geordend. Dat mocht ook wel eens gebeuren. Dank je Yolanda! Ik zal eens vaker een maandje weggaan :D

Afijn, weer thuis terug naar het normale leven. We zullen zien wanneer ik weer aan een nieuw avontuur begin ;)

Dank jullie wel voor alle reacties en het lezen van mijn belevenissen. Dat maakt het het schrijven natuurlijk dubbel en dwars waard.

Xje van mij

  • 02 Juni 2008 - 14:00

    Marja Schmit:

    Hoi Rupseflupseflepsje,

    Fijn dat je weer heelhuids terug bent.
    Hartstikke leuk om al je verhalen gelezen te hebben.
    Nu dan maar weer op naar het gewone leven.
    Veel liefs
    xxx
    Marja

  • 02 Juni 2008 - 19:46

    Bart:

    Cor!
    Helemaal gaaf om te lezen weer, moet er altijd ff voor gaan zitten, want je maakt flinke verhalen ;-). Maar wel erg gaaf en maakt mij natuurlijk elke keer weer jaloerser!

    Kus,

    Bart

  • 03 Juni 2008 - 19:13

    Marieke:

    Welkom thuis!
    Zie je snel weer een keertje in Wageningen :)

  • 04 Juni 2008 - 12:15

    Myriam:

    Wow, die laatste berichten kwamen even wat snel achter elkaar voor me. Ik had de acohol en vriendschap- avonturen nog niet gelezen of je was ineens al weer thuis! Nou, welkom terug, en succes weer met het opnieuw settelen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijsenhout

Renske

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 124155

Voorgaande reizen:

14 December 2016 - 04 Juni 2017

Renske's tussendoortje

08 Mei 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: