Zuid Afrika, I am back - Reisverslag uit Nelspruit, Zuid-Afrika van Renske Oussoren - WaarBenJij.nu Zuid Afrika, I am back - Reisverslag uit Nelspruit, Zuid-Afrika van Renske Oussoren - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika, I am back

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Renske

25 Juni 2009 | Zuid-Afrika, Nelspruit

Hey Lieve vrienden van me,

Even een kort berichtje dat ik goed ben aangekomen. Reis ging prima. Zat gezellig met ieren en engelsen in het vliegtuig die hier de rugby wedstrijd van binnenkort gaan bekijken (ierland-engeland). Ben ook weer helemaal bijgepraat over rugby.

Overstappen ging prima. Moest nog wel even in Johannesburg mijn koffer ophalen en opnieuw inchecken, in tegenstelling tot wat het vrouwtje in NL me verzekerde aangezien zij zei dat dat niet nodig zou zijn, maar gelukkig let ik zelf ook een beetje op.;)

Kom ik lekker uit het warme 26 graden achtige Nederland, is het in Johannesburg maar 5 graden. Ach je moet er wat voor over hebben he. En gelukkig ligt nelspruit een stuk hoger, dus daar was het nog wel dik 20 graden. Echter gaat daar binnenkort verandering in komen, want we krijgen hier te maken met drie kou-fronten... brrrrr...

Hier alweer een heleboel van mijn oude vrienden ontmoet. Heb ook al een record: er is me aangeboden dat ik behalve Mike in Nl ook een vriendje in SA kan hebben. Was een jongen helemaal gek op me en die kwam me dat even vertellen. Hij wilde graag bij me zijn wilde wel mijn vriendje in SA zou. Ik heb vriendelijk doch duidelijk geweigerd. En na hem ervan te hebben overtuigd dat ik nu niet boos op hem was zijn we nu vast nog even goede vrienden. :D

Morgen lekker rustig aan doen en nog een paar oude bekenden opzoeken en zoals het er nu uitziet ga ik dan maandag het Kruger park in voor de branden. Kijk ernaar uit!
kus

  • 25 Juni 2009 - 22:34

    Jeroen:

    Heey,

    Doordat ik de laatste week nogal druk was ben ik er niet meer aan toegekomen, dus dan maar via deze weg: Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt daar in SA, geniet ervan!! En tja, voor het mooie weer had je beter kunnen blijven, maar hier valt er niet bijster veel te branden he ;-) Veel plezier!

    Kus Jeroen

  • 26 Juni 2009 - 07:08

    Wijnand:

    pas maar op dat je niet verbrand, met al die hitte. Doe voorzichtig.

  • 26 Juni 2009 - 07:25

    Tessa:

    He Rens,

    Zo, een vriendje in Zuid-Afrika? Hadden we dat maar voor je afstuderen geweten, haha. Had weer een leuk filmpje gemaakt!

    Heel veel plezier daar!En als je terug bent spreken we snel weer met Glodis af.

  • 26 Juni 2009 - 07:38

    Renske:

    He wereldburger,

    gezellig hoor dat je verhaaltjes weer zijn begonnen! Ik ben altijd meer van je belevenissen op de hoogte als je op reis bent, dan dat je nog geen 100 kilometer van mij weg woont, haha.
    schrijf dus maar weer lekker veel! Have fun, x

  • 26 Juni 2009 - 10:15

    Patricia:

    Jeeeej! Verhaaltjes van Renske! Bedenkt wel dat je niet in de wind moet gaan staan als je de lucifer aan gaat steken. Kost je heel was lucifers anders ;)!

    Heel veel plezier daar!

    X

  • 26 Juni 2009 - 11:09

    Marja Schmit:

    Hoi Rupseflupseflepsje,

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Ik kijk weer uit naar je verhalen. Pas goed op jezelf, pas ik wel op je vriendje.

    Heel veel liefs,
    xxx
    Marja

  • 11 Juli 2009 - 10:58

    Koen:

    Hey zus,

    ik wist wel dat je in Zuid-Afrika zat, maar zie nu pas dat je een bericht heb achtergelaten. Nou veel plezier nog en schrijf al die leuke verhalen op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Nelspruit

Renske

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 124144

Voorgaande reizen:

14 December 2016 - 04 Juni 2017

Renske's tussendoortje

08 Mei 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: